2011 m. rugsėjo 11 d., sekmadienis

Slaptos skrebukės žaidimo kulminacija

Kai jau įspūdžiai apie vieną geriausių šių metų įvykių - 2011 metų didįjį skrebukių susitikimą - sugulė į savo "lentynėles" ir jau atlikti visi darbai, kuriuos turėjau atlikti po jo, labai norisi apie jį padaryti porą įrašų ir savo bloge. Šiandien rodausi su skrebuku - susitikimo užduotimi suskrebinti nuotrauką atsitiktinai ištrauktos bendramintės :) Man pasisekė, kad ištraukiau Katią: galėjau nebesukti sau galvos dėl skrebuko fotografavimo, nes buvau garantuota, kad jinai padarys tikrai kokybiškas jo nuotraukas. Ir neklydau. Jas gavau labai operatyviai ir esu labai patenkinta :) Ačiū, Katia!

O štai ir rezultatas:
Visas popierius iš firmos Me & my big ideas rinkinio "Traveler"
Raidės iš to paties "Traveler" rinkinio, užrašas viršuje spausdintas mano mėgiamu DYMO aparačiuku 
Lapai iš vadovėlio "Английский - это просто"
Kraštelis kirstas Martha Stewart skylamušiu Cherished
Chipbordą-rėmelį dažiau akriliniais dažais specialiai palikdama dryželius, kad būtų panašu į dažytą lakuotą medį. "Lakas" - tai mediumas Liquid embossing.
"Admit one" antspaudukas Tim Holz
Pašto ženklai, bradsas Lorietės dovana
Etiketė "Adventurers" nuo drabužėlio

6 komentarai:

Agneja rašė...

Labai labai patinka !
tiek datalyciu ir tiek popieriu suderinta...tiesiog puiku ;)

...VitDeko... rašė...

Labai kelioniskas skrebukas :) ir labai tinka Katiai :)

knopkiniukai rašė...

Olga- nuostabus darbas! Labai suzavejo pavadinimo ir teksto sujungimas, graziai skamba.
Patiko panaudotos priemones :)
Knopkiniukai

Puskis rašė...

Puikus darbelis, o spalvos man tokios kelioniskos: miesto, zalumos, vandens :) Puikiai padirbejai!!

Lemurka rašė...

Jega!Toks ' i tema", taip gerai viskas suderinta!

Živilė rašė...

Labai kelioniskas ir labai grazus skrebukas! Man patiko :) Kazkuom primine kelionini lagamina, toki, kaip rodo multikuose - daug patyrusi, gal net sulopyta :) zodziu, kelioniu dvasia perteikta kuo puikiausiai!