2011 m. rugsėjo 14 d., trečiadienis

Skrebukas apie mane ir mano pomėgį

Ačiū visoms spėliojusioms :) O skrebuko autorė ir įgyvendintoja yra talentinga skrebukė Asta, skrebukių tarpe geriau žinoma kaip ASTANIS. Būtinai užeikit į jos blogą ir patys pamatysit jos gražiuosius kūrinėlius. Ačiū tau, Astut, labai labai. Nustebinai ir nudžiuginai mane su tokiu nuostabiu rezultatu, nes nuotrauka tau pateikta kūrybiniam procesui buvo švelniai tariant ne dovanėlė :)

Štai ir atėjo laikas antrajam įrašui apie 2011 metų Lietuvos skrebukių susitikimą. Gavau taip nekantriai lauktą savo dovanėlę - skrebuką apie mane. Aš juo jau antra diena kaip grožiuosi ir džiaugiuosi :), dabar su manim galit pasigrožėti ir jūs. Autorę būtinai nurodysiu, bet kol kas tai paslaptis. Suteikiu galimybę paspėlioti ir palieku mažutę intrigą.

3 komentarai:

knopkiniukai rašė...

Gerai panaudotas WP, tikrai yra kuom dziaugtis . Speju kad cia Ader :)))))

Živilė rašė...

As irgi speju, kad Ader :)
Labai grazus skrebukas - puiki dovanele!

Asta rašė...

Aciu, Olga, uz grazius zodzius ;)) dziaugiuosi, kad jis itiko :))))