2010 m. liepos 25 d., sekmadienis

Kūdikių meetas







Nu dar tokio saldaus darbo neteko daryti, šis pirmas ir, tikriausiai paskutinis. Man kažkaip per saldžiai gavosi. Ir ta riužava irgi ne mano spalva. Na bet įvairovės dėlei manau, kad ir tokių kartais reikia. O ką manote apie tai jūs?



5 komentarai:

Remini rašė...

Labai mielas darbelis ir (bent jau man) ne persaldu :) o jau burbuliukės kokios žavios...

Leja rašė...

Tai kad kudikeliai kaip roziniai piragaiciai, tokiai temai tokios spalvytes! Labai patiko aprasymas su paveiksleliais :)

Irma rašė...

Jei rozine spalva netinka mergytem tai kam ji tinka ;)?

Man patiko visumoj,... o jei ka patobulinti tai mano nuomone pavadinimas galetu buti labiau kontrastingas, kadangi dabar susilieja su fonu;)
Arba rasalu sendinciau, arba plonyciu flomasteriu ar spalvotu piestuku apvedziociau konturus.

...VitDeko... rašė...

labai grazus skrebukas ir idomei viska i B raide italpinai, originalu. niu kudikeliu koks grazumas, tikrai pritariu visom merginom, kad saldumo cia tikrai neperdaug, nes kudikeliams kol jie mazi labai tai tinka ;)

Lawrute rašė...

as irgi pirmiausia pasididinau nuotrauka ir pradejau ziureti kiek ten tu B raides sluoksniu? kaip ten tas grazios formos remelis padarytas ir dar po raidemis popieirukas ispjaustytas - tikrai turejai labai toli numatyti kiekviena savo zingsny kad gautum toky ydomu rezultata:)

super!!!